Onsdag

Godmorgon kära läsare!
 
Hoppas ni sovit gott inatt, själv sov jag som en prinsessa när jag väl somnat. Jag vet inte vad det är med mig men jag har sjuuukt svårt att gå och lägga mig i tid. Tur man har en ordentlig pojkvän som lägger sig i tid så man kan följa hans exempel. Det är lite tack vare honom jag lyckades ta mig upp tidigt och redan har hunnit gå igenom min första renskrivning av tentan. 
 
Alltid spännande att gå igenom saker när man skrivit ner sina tankar och vad man vill ha med. En del meningsuppbyggnader är helt tokiga medan vissa är hur bra som helst. Nu återstår en eller två genomgångar till och förhoppningsvis kan jag skicka iväg min hemtenta ikväll och sedan kan jag ta en tidig helg och tagga till inför nästa delkurs som börjar på måndag. Sweeet!
 
Har även fått en fin idé jag tänkte köra på bloggen. Ni minns kanske när jag skulle tävla i Miss World Sweden? Jag hade invägning, före och efter bilder på träningspass etc? Ja för er som inte följt mig så länge så hade jag det och jag är ju för gammal för att tävla i Miss world sweden i år men däremot hade jag tänkt ladda upp ordentligt inför Beach 2013 istället. 
 
Misstänker att de flesta av oss har lite extra hull på magen efter all god julmat och alla alkoholhaltiga drycker vi fått i oss. Så jag ska försöka slimma till kroppen lite extra med start den här veckan, kanske till och med idag. Vi får se lite vad jag orkar och inte orkar :P. Jag kommer INTE banta och jag kommer INTE överdriva saker och ting, vilket kommer innebära att jag ibland kommer unna mig en godispåse, ett-två glas vin och dylikt. Jag känner ändå att det är viktigt att leva även om man försöker slimma till kroppen!
 
Så vi kör senare idag eller senare i veckan. Daglig uppdatering på vad som tränats, äts etc. Kul idé? Ja jag vet inte vad ni tycker men jag behöver något som peppar mig att träna hårt så detta känns perfekt! Hej Beach 2013! 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola bella, you should definitive be in miss sweden, let me tell you, with your beautifull smile and lovely eyes, big heart and humble and worm soul, your beautifull body and perfect hear, atractive aura and perfect personality you are a piece of art and you can win this "miss Sweden", belive me, but for the beach you dont need to change anything my friend. :) , about julmat, it was to much food i ate, so this year i want to start to eat more healthy and less. hey beautifull, havent you think to do 3 minutes video blog also mabe? can be fun! or? ok wish yo a beautifull day, and smile alot, it is pity to waste that beautifull smile you have my friend. hugs xxx

Svar: Thank you, But this year I am too old. That's why I tried to win last year! But I'm happy anyway, it was just for fun! I like the idea of a videoblog, and will probably do that sometime when I have got more time and something good to talk about! Wish you a nice wdnsday :)! Hugs!
Alice ♥

2013-01-16 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0