The first cut is the deepest

Jag håller inte med för jag tycker att alla smärtar lika mycket.. Men vad ska man göra åt saken? 
 
Idag har det varit en tuff och extremt intensiv måndag. Dagen började med skola och inlämning av textreflektion, fortsatte med seminarium. Därefter var det en sväng hem för att äta och andas lite och sedan begav jag mig till stan för att fika med finaste Emelie, en go och glad tjej som alltid får en på bättre tankar <3, tack för du finns fina! 
 
Efter fikan mötte jag upp pojkvännen på myrorna. Jag gjorde världens kap. Ett par splitternya märkesjeans för bara 40 spänn. Hallå ja! Me like. 
 
Efter mitt enorma kap så blev det en fika innan det var dags att köra hem och byta om inför core och Indoorpassen ikväll! Bra tryck på passen ikväll! Mina motionärer är heeeelt fantastiska! 
 
Nu sitter jag härhemma och har plockat undan lite smått, duschat och käkat och ska försöka hamna i säng i tid idag. Känner att jag behöver sova ordentligt inatt. Har varit för lite sömn den här helgen och för mycket tankar som surrat runt. Försöker i detta nu att få bra ordning på dem.. Inte så lätt alltid. 
 
Hoppas alla har haft en underbar måndag! 
 
Hörs senare!
 
charmiga bänkar i salarna på högskolan ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv söta du. Blir alltid glad och varm av din närvaro. Puss &Kram

2013-01-29 @ 08:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0