Torsdag

Hemtentan skickade jag in i förmiddags vilket nu innebär att jag har långhelg! Yiiihaaa! 
 
Så fort den var iväg så klädde jag mig varmt och tog med hundarna på 1,5 timmes långpromenad i det vacka vädret. Det var riktigt härligt men man blir lite mör efteråt, speciellt när man lagar en god pastarätt till sig själv. Passade på att göra en extra stor portion så jag slipper stressa med att laga något nytt efter passet ikväll. Tog på mig ett extra Indoor idag och det känns faktiskt bra. Man blir lite mer peppad av att träna härliga medlemmar än att ta sig till gymmet själv och svettas och flåsa för sig själv.. 
 
Ikväll blir det quiz, ska bli spännande att se vilken placering vi lyckas hamna på idag. Tycker vi siktar på iaf topp tre! 
 
Men men, vi får se. Jag ska iaf njuta av att vara lite ledig och imorgon om jag inte är för seg så ska det inhandlas saker och ting så jag kan påbörja min smyckestillverkning. Grund grejerna i alla fall!
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0