Torsdag

Jag visste att jag var trött imorse och kanske är det här kroppens sätt att visa att jag egentligen har varit hur trött som helst de senaste dagarna även om jag haft svårt att gå och lägga mig... Men förutom att jag varit osmidig som fan så är mitt goda humör som bortblåst. Det bara försvann med ett *POFF* 
 
Svårt att fokusera eller att bli hungrig när humöret försvinner sådär. Jag har dock pluggat i en timme och tänkte ta mig en promenad med hundarna för att se om lite frisk luft hjälper. Sen ska det nog pluggas lite till misstänker jag och sedan ska jag träffa pojken. 
 
Hoppas humöret vänder. 
 
Ibland tror jag att det är något stort seriöst fel på mig. Allt kan vända lika snabbt som en bokmal vänder sida i en bok. Har haft svårt att koncentrera mig och fokusera idag också. Jobbig dag helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0