Underbara tisdag

Jag sov som en liten snarkande prinsessa inatt. Vaknade till lite då och då imorse av mina egna små grymtningar... Aja så kan det vara ibland :P, mest synd om pojkvännen som också fick lyssna på dem. Iofs sa han ingenting men ändå :P. 
 
Känner mig ganska så utvilad idag faktiskt och har gått igenom ett halvt avsnitt av L word, ska kolla klart på det så fort mina amerikanska pankakor är klara. Pankakornak ommer serveras med hallon och hallonkesella så man får en riktig energikick nu på morgonen.
 
Under dagen ska det städas, tvättas och därefter får jag logga in på linnéuniversitetetshemsida för att se vad jag ska syssla med vid sidan om medie och kommunikationsvetenskapen. Sökte ju en gäng distanskurser och som det ser ut nu så ska jag läsa Svenska på universitetsnivå. Alltid finns där något man kan lära sig av det! Sweet! 
 
Ska kolla pankakorna igen, så ha en fantastisk tisdag så hörs vi sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0