Fredag..eller nej måndag?

Imorse när jag vaknade var jag helt säker på att det bar fredag! Tog några minuter innan ja ginsåg att det var måndag och om fyra dagar skriver jag sista tentan innan det är dags för sommarlov! 
 
Sen vart det ju en otrolig tur att det bara var måndag idag eftersom jag hade lite mer saker att lära mig innan tentan. Men idag så har jag gått igenom allt förutom den där dumma Spearmans rangkorrelation.. So far känns allt helt okej iaf! 
 
Om lite mer än en timme ska jag bege mig ner till gymmet för ett gott pass core och ett gott pass indoor med mina underbara motionärer! Ikväll är tanken att det ska serveras tacos härhemma och ja, det blir nog en lugn och skön måndag, 
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0