Söndag

God förmiddag!
 
Idag är vädret grått och lite kyligare än det varit de senaste två-tre dagarna. Men det gör faktiskt inget, även om jag gillar värmen så måste jag plugga och med handen på hjärtat så går det faktiskt ltie lättarer när vädret inte är på topp eftersom jag envisas med att sitta i solen. Sen så sitter jag faktiskt på jobb nu också, har hoppat in lite extra i receptionen på STC. Så det kunde inte bli bättre väder för min del, tråkigt för er som är lediga :P.
 
Jag har tänkt på en sak med radopdänger. Har NRJ igång nu på jobb, därav tanken. När Daft Punk släppte sin nya singel Get Lucky tyckte jag den var riktigt dålig.. Men nu börjar den efter några veckors hjärntvättande bli bra. suck...
 
Aja en parentes! Ha en go söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0