Tisdag

God förmiddag på er!
 
Vaknade redan vid halvnio idag och har hunnit byta rent i sängen, tömma diskmaskinen och göra den halvfull igen, bytt kattsand i Pinks låda och nu återstår det lite plugg iklädd bikini ute på balkongen. Jag ligger lite före min egen planering så det blir en relativt lugn tisdag idag, ska bli härligt! 
 
Ikväll blir det lite step intervall. Sommarlovet är mer än välkommet vill jag lova er, och under det ska jag sätta ihop ett Mage Rumpa Lår pass. Förhoppningsvis med start från nästa vecka och sedan får vi se om det blir något suprisepass under sommaren ;) 
 
Men nu till allvaret, dags att börja plugga. Hörs sen! 
 
Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0