Veckor fyllda av action

Hej! Nu var det ju ett tag sedan..igen. Det känns knappt lönt att be om ursäkt eftersom jag är en riktig segpropp från och till just nu. Men det händer så mycket runt omkring mig nu i sommar så det finns knappt tid för att skriva. Men jag ska försöka mig på att göra lite roliga uppdateringar då och då :)! 
 
I eftermiddag ska jag försöka komma upp med lite bilder sedan midsommar ute på Rosenbergsfestivalen, ruskigt trevligt! 
 
Idag ska jag bege mig till gymmet trots att jag tror att jag ahr en mindre muskelinflammation i rumpan. Ska kör lite crosstrainer och handla lite god och hälsosam mat. Dags att fylla på förrådet med god mat igen. Har varit mycket hemmagjord pizza och grejer de senaste veckorna och även om det varit fruktansvärt gott så känns det som om det är dags att börja äta ordentligt igen. Men vad säger man, det är sommar? :) 
 
Hoppas alla har en riktigt härlig söndag så hörs vi senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Hola bella, como estas, hope you have a beautifull week, i have finished my course, got my dimplom as programmer! nice,

hasta pronto amiga!

Svar: Thank you Herbert! My week is going on really well! Congratulations to your diplom and that you finally finished your cours!
Alice ♥

2013-07-01 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0