Goooooodmorning!

Hoppas alla sovit gott! Själv sov jag relativt gott, vaknade litegrann inatt men har man en katt som är kelsjuk och vill ha uppmärksamhet får man kanske skylla sig själv.. Ibland i alla fall :P!
 
Idag börjar jag inte förrän 13.00, så jag har satt igång tvättmaskinen eftersom det var ett gigantisk tvättberg som var långt över tvättkorgen.. Jo men så kan det ju vara ibland. 
 
Ska försöka mig på att hålla mina egna pass idag, det gick okej igår trots att jag fick hoppa in på kortvarsel och köra med våra härliga motionärer! Jag körde lite lättare än dem, men det känns okej när man är förkyld. Jag lyckades skrika bort locket på vänster öra lite då och då ;P.
 
Nu skaj ag återgå till att inte göra något vettigt för en liten stund. Jag ahr inhandlat mina nödvändigheter från ebay så nu ska jag ge mig lite utrymme att vakna till liv. Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0