Hurtigt!

Det blev en vääääldigt kort löptur idag. Träningsvärken kändes av och efter allt tränande den här veckan så harj ag haft ont i stortån av de där hemska skorna. Så fort jag duschat och käkat ska jag sticka iväg till Flygstaden för att kolla nya träningsskor och handla mat. Känns rätt så optimalt med både mat och träningsskor! Skorna tänker jag ge mig själv i lite förtidig 25 årspresent. Fyller år den 24:e så det blir kanske några dagar för tidigt, men vad gör det? 
 
Har även lyckats få ihop två låtar till nu till coren nästa vecka och sedan är det bara två till som återstår. Tunga och jobbiga låtar är det. Men jag vet att alla goa motionärer fixar det! Ett härligt gäng! 
 
Nu ska jag äta rester av min thaigryta jag tillagade igår. Just nu är jag hungrig konstant! Träning som ger effekt med andra ord! Heja beach 2013!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0