Jag ser det snöa...

Man blir inte direkt mindre deprimerad av det här skitvädret. Jag är så trött på snö nu att jag känner för att gå i ide och sova tills solen steker! Men det vet vi att det inte går, men det hade varit skönt ifall det gick. 
 
Skolan tog lång tid idag. Den här delkursen är luddig och jävligt komplicerad.. Jobbigt. Jag förstår att inte allt ska vara enkelt men att det ska vara såhär svårt är är nästintill löjligt. Aja, det är bara att bita i det sura äpplet. 
 
Något positivt som hänt är att mina nitar äntligen anlänt! ebay är ju alldeles fantastiskt! Nu ska jag bara lära mig att göra charbloner eller hur det nu stavas.. Sen ska min jeansväst rocka fett! Ser ut som om jag ahr något att pyssla med i skåne i påsk :P. 
 
Nu ska jag softa lite innan det är dags för lite vettigare saker!
 

Kommentarer
Postat av: Pamela

Använder du paypal när du betalar på ebay? Är det bra? Jag är lite feg för att prova :-)

Svar: Hej! Jag använder mig av paypal, fungerar hur bra som helst! Jag har ändå handlat en del nu och känner absolut inte att det är obehagligt :)! Börja med något som inte kostar så mycket så ska du se att det känns bättre sen! Lycka till :)
Alice ♥

2013-03-21 @ 17:40:33
URL: http://www.stjarnanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0