Mustasch

Idag är det lördag men det känns som söndag. Jag har lock på vänstra örat så jag hör ungefär som en gamling från andra världskriget och mitt nya "inneord" är numera "va?". Men jag är glad ändå, en aning trött kanske och lite seg. Men jo, jag kan nog säga att jag är på bra humör idag! 
 
Ikväll ska ett gott gäng (eventuellt stora delar av Halmstad) ner till James och kolla på Mustasch. Jag har väl lyssnat lite på dem, men inte sådär överdrivet mycket men jag vet att de gör bram usik och det är kul att ett lite större band kommer till lilla Halmstad såhär innan vår och sommar sätter igång. 
 
I övrigt så har jag väl inte direkt sådär mycket att berätta. Eller, jo det är ju klart, jag får ju visa min nya inredningsmöbel som pojkvännen gjorde till mig! Äntligen kan jag använda utan ovanför elementet, jag ahr ju en bra plan på vad som ska stå där också. Men ni får se så fort jag löst det med andra möbler :P. 
 
Såhär fin blev bänken iaf :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0