PÅSKLOV!

Äntligen är det påsklov! Ruskigt skönt att vara klar med allt i den här delkursen!
 
Som ni kanske förstår så har det varit en hel del firande i helgen och det har varit besök och pluggande så jag ahr dessvärre inte haft tid att sätta mig ner och skriva. Inte förrän nu! 
 
Helgen firades med underbara människor. Jag fick superduperfina presenter och jag är helt klart nöjd. Jag känner mig inte så värst mycket äldre heller ;).
 
Nu ska jag återgå till att njuta av min ledighet lite, men vi hörs nog senare. Annars imorgon! Ikväll ska pojkvännens mamma firas!
 
Puss å kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: herbert

wish you a nice holliday! like your picture you look so nice!

Svar: Thank you and the same to you my friend!
Alice ♥

2013-03-26 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0