Söndag

Helgen har varit bra! Sällskapsspel i fredags och Mustasch konsert igår med fantastiskt sällskap! Jag är helt klart nöjd med helgen som gått! Har hunnit vila upp mig lite från veckans förkylning också så det känns betydligt bättre nu än tidigare! 
 
Idag är det söndag och av någon konstig anledning får jag alltid någon konstig och jobbig söndagsångest.. Vet att det är många som får det, men den är lika ovälkommen varje gång som den dyker upp. Lyckligtvis kommer den inte varje söndag.. Den dyker upp lite då och då. 
 
Har väl mycket som surrar runt i skallen på mig och problem som måste lösas. Men jag tänker inte lösa dem idag. Om en liten stund kommer världens bästa Bella hit och då är det dags för filosoferande på hög nivå!
 
Hörs senare, eller imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0