Tisdag

Det känns just nu som om förkylningen äntligen är påväg bort. jag hör fortfarande dåligt på mitt vänstra öra, men det är betydligt bättre än igår. Så om allt går som planerat ska jag hålla i mina pass själv imorgon ;)! yeeey! Det är lycka :).
 
Skolan idag gick ganska så fort men vi fick trots allt lite vettigt gjort, resterande del som återstår tar vi tag i på torsdag. Sen är det helg! wohoo! Men ja jag vet.. vi får vänta några dagar till! 
 
Sitter just nu och väntar på att våren ska komma igång ordentligt.. Ångesten släpper inte riktigt och jag får ont i magen. Jävla trams att man ska vara så lättpåverkad av vädrets makter, men så är det och jag vet om det sedan tidigare. Sen finns det ju alltid något man kan grubbla på och oroa sig över ;). Ni känner väl mig vid det här laget?:P
 
Ja och nu har jag inget mer kul att berätta så vi får höras senare helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0