Boxning

Jag pratade om det i vintras men nu blev jag sådär superdupersugen på att börja motionsboxas igen! Om man kollar hur schemat ser ut nu så finns där möjlighet att gå tre gånger i veckan och det är absolut något som passar mig. Så vi får väl se till hösten, det hade varit skoj som fan! Ser dock inte vad terminsavgiften ligger på, men om man åker ner och kollar så får man säkert reda på allt som behövs. Heja mig inför hösten 2013!
 
Hundpromenaden gick kanon och likaså löparturen! Strax bär det av till gymmet för att hålla i core och indoorpass :). Får se vilka härliga motionärer som dyker upp hos mig idag!
 
Ha en fortsatt trevlig måndag!
 

Kommentarer
Postat av: J

Puss! (A) :D

Svar: ALltid undrat vem denna J är?:P
Alice ♥

2013-05-13 @ 23:29:41
Postat av: J

Bara en beundrare som tycket att du är extremt vacker och verkar vara hur skön som helst ;p

Svar: Aw vad söt du är! Tack så mycket, det värmde i hjärtat :)!
Alice ♥

2013-05-29 @ 22:16:20
Postat av: J

:) lämnar man ingen signatur blir man ju inte ihågkommen (;

Svar: Tänk om fler tänkter som du ;)! Kul att du vill lämna avtryck iaf :)!
Alice ♥

2013-06-01 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0