Down on life

Det där lät ju lite bittert! Men det är faktiskt en låttext, som så många gånger förr :P. 
 
Sov hos pojkvännen inatt. Hade litep roblem med att somna men så fort jag lyckades med det sov jag som en stock. Sov längre än vad jag planerat och det var länge, länge sedan jag kände mig så trött som jag gjort igår och idag. Så kan det vara ibland.
 
Har btw varit dålig på att aktivera mig med träning och dylikt, så förra veckan satte jag igång ordentligt igen. Periodvis blir det mindre träning om det är mycket i skolan vilket förra delkursen var. Vi hadel iksom två 100% kurser samtidigt.. Gnäll, gnäll.. Men hur som helst så har det gått bra! Det var mödan värt!
 
Skolan idag varade inte så länge. Cirka en och en halvtimme och sedan fick vi gå hem i solskenet! Tyvärr stannade inte solen idag, men om allt går som planerat ska vi få en solig och varm helg som kommer och det ser jag absolut fram emot! 
 
Ska återhämta mig lite efter lunchen, sen ta en liten promenad med hundarna och därefter kör vi en löptur innan det är dags för pass! 
 
Ha en go måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0