Fredagskväll

Vilken underbar dag det varit. Solen har lyst med sitt gyllene sken hela dagen och tycks fortsätta några timmar till. Jag pluggade ute i solen tidigare och tro det eller ej men jag fattade faktiskt! Alldeles underbart! Återstår olika moment fram till tisdag och sedan är det bara att repetera och reptera och på fredag hade jag tänkt sätta tentan, boom! 
 
Ibland när jag har lite mindre bra dagar eller dagar som är kaos rakt igenom, vet ni vad jag gör då? Precis, en del av er vet redan vad jag ska säga, medan andra av er inte har en aning. Jag sätter igång min favorit musik på högsta volym och försöker med hjälp av roliga och positiva tankar vända mitt hemska humör till något bra. Även om det innebär att jag hittar på situationer som inte egentligen existerar, så får det mig till 99,9% av gångerna att bli på kanonhumör. Testa det om ni aldrig gjort det för det fungerar!
 
Har städat undan och klätt mig så nu inväntar jag gästerna inför spelkvällen, ska bli mysigt! Önskar er en kanonfredag! 
 
Puss å kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0