Oj oj oj..

Oj, nu var det nio dagar sedan jag skrev något senast. Riktigt kasst om jag får säga det själv, men det har hänt en hel del och jag har ju faktiskt inte varit hemma hela tiden heller. Så jag får väl skylla på det för att det låter som en bra ursäkt!
 
Helgen tillbringades halvatiden i skåne och halva hemma i Halmstad. Jag begav mig ner till Skåne redan på torsdagen för att hinna få lite tid med mamma och pappa <3! Under fredagen var det en tur in till stan med mor och redan vid fem var det dags att göra sig redo för stand up på restaurang Novel i Västra hamnen där vår vän Peter skulle uppträda. Underbara uppträdande! 
 
Tanken efteråt var att festa loss litegrann, men det gick sådär. Väldigt många viljor, blandade åldrar och löning på det. Men vi hade det trevligt ändå även om det blev hemfärd tidigt! 
 
Fredagens outfit: 
 
 
Lördagen tillbringades under förmiddagen i Skåne. Det blev en sväng i Trelleborg för att införskaffa varsin morsdagpresent och därefter hämntades husdjuren hemma hos mina föräldrar innan jag och pojkvännen begav oss åter till Halmstad. 
 
Väl i Halmstad var det överraskningsfest för Tilda som  kommit hem från Afrika. Alltså var det afrika tema. Dessvärre tog jag ingen ordentlig bild på det hela och den bilden jag har vägrar bli uppladdad så ni får stå ut några dagar till ;)! 
 
I söndags var det middag hos svärföräldrarna med lite vin och sällskapsspel! Mysigt värre!
 
Nu är man åter tillbaka till den där skolan i cirka 1½ vecka till innan det är sommarlov. Dessa dagar kommer spenderas med tenta plugg... Så om jag är kass på att återkomma eller skriva något kul så vet ni varför! Hörs senare eller imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Svensson

Fiiin klänning :) ser jag i syne eller har du extremt solbrända ben? Haha, tycker man borde se början på strumbyxorna annars ;)

Svar: Tack så mycket Veronica :)! Haha nejdå inga solbrända ben här inte eller ja kanske lite, men jag tror nog det är mina mörka stay up inköpta på H&M som du ser :).
Alice ♥

2013-05-28 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0