Back to reality

Då var det måndag igen och livet är i full rulle igen! Började dagen med att hoppa in extra på Söndrums träningscenter då jag körde core och indoor i en timme. Sen var det snabbt hem och duscha för att bege sig till Bella där vi skulle gå igenom vårt grupparbete och påbörja vår redovisning som äger rum på fredag. Det gick bra, men vi ska ses en snabbis imorgon också för att öva lite, sen blir det nog en ganska lugn vecka fram tills det är dags att redovisa :). 
 
Nu känner jag hur otroligt hungrig jag är och hur trött jag faktiskt är efter helgen. Men med lite mat och vila innan jag ska köra mina ordinarie pass ikväll så ska det nog gå bra! Så vi hörs kanske senare annars hörs vi imon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0