Lördag

Vaknade vid halvåtta imorse när Pink (min katt) tyckte att jag sovit färdigt. Känner mig ännu lite trött men jag har en del saker att bocka av på listan den här helgen så det var nog lika bra att jag gick upp i tid. Sen är jag ju lite trött ännu men det kan man väl få lov att vara? :P.
 
Igår träffade jag Lina och Emelie på en mysig middag med en massa gott tjejsnack. Även Ante tittade förbi och förgyllde vår kväll igår. Kändes som ett bra avslut på en lång och intensiv vecka på många sätt och vis. Ja slut och slut, jag har ju som sagt en del bocka av på att göra listan nu i helgen men vardagsvecka :). 
 
Idag ska det fixas och donas, göras ärende och avslutningsvis blir det en 25 årsfest som jag ser fram emot. Den här helgen kommer vara kanon! Det har jag bestämt mig för :).
 
Önskar er en trevlig lördag så hörs vi kanske senare ;)!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0