Måndag

Jag har varit dålig på att skriva i helgen.. Hur som helst så var lördagskvällen superduper trevlig! Det var blandat med ungdomar och släktingar, god mat och quiz (som mitt lag förövrigt vann), riktigt skoj! 
 
Jag skrev precis ett långt stycke om varför jag varit dålig på att skriva den här helgen/förra veckan men jag ångrade mig och tog bort allt. En del förändringar kommer att ske, mer än så säger jag inte.
 
Nu är det ny vecka och nya tag vilket innebär att det är dags att fokusera på det positiva som finns i mitt liv. Som faktiskt är välidgt mycket övervägande än det som är negativt. Underbara människor finns det mpnga av i mitt liv och dem glädjs jag åt varje dag som går. Ni vet själv vilka ni är och ni är awesome!
 
Dags att äta lite nu, hörs sen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Danne

Fan vad du är fin babii blir alltid glad av dig!
Vad tyckte du förresten om "The Outdoor Type" med The Lemonheads tror nog det faller dig på läppen :) Hoppas du mår bra å får en kanonvecka. /Danne

Svar: Tack så mycket Danne. Förlåt det sena svaret men det har varit mycket på gång! Hoppas du mår bra!
Alice ♥

2013-11-11 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0