Söndag

Hello! 
 
Får ursäkta den ganska dåliga uppdateringen i helgen men det har varit fullt ös i vanlig ordning! I fredags tillbringade jag och pojkvännen kvällen med ett par goda vänner där vi kollade två skräckfilmer i rad. Jag hade ställt in mig på den nya motorsågsmassakern ( som en uppföljare till originalet), så den såg vi och Don't be afraid of the dark med Katie Holms. Ingen av filmerna var väl speciellt bra egentligen, men man hoppade ju till lite då och då iaf :P
 
Igår var det Halloweenfest på kvällen då jag avr utklädd till en något skadad snövit och pojkvännen var utklädd till Jason. Jättetrevlig kväll och otroligt bra organiserat av tjejerna och killarna som tog sig tid att fixa allt! Såhär fina var vi igår:
 
 
Idag var det en vääääldigt lugn förmiddag och ja sen vaknade jag ganska så sent. Var tvungen att stiga upp vid tolv för att rasta hundarna och ge dem mat. Sen iväg och hämta pojkvännens bil. Innan dess var vi ute på flygstaden och spanade på outleten och på clas ohlson. Till min stora lycka hittade jag den där röda varma parkan som jag haft i huvudet! Varm, lång och snygg! Så nu är jag helt klart redo för vintern! Såhär ser den ut btw:
 
SKa snart göra lite pizza så vi hörs imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0