Måndag

Hello! 
 
Ny vecka igen då och helgen gick otroligt snabbt den här gången! Helgen i Göteborg var superdupermysig med finaste Arlinda! I fredags fixade vi tacos och drack lite vin och tjötade in på sena timman. På lördagen vaknade vi tidigt och begav oss in till stan för lite go shopping, fika och ännu mera tjötande. Kvällen tillbringades ute på Göteborgsgator med en touch av latinomusik. Innan jag åkte hem igår blev det en kanongod frukostbuffé i nordstan.
 
Tusen tack för den fina helgen Arlinda, saknar dig redan och hoppas på att vi ses snart igen!
 
Idag har jag varit uppe tidigt, vilket resulterade i att när jag hade pluggat i 30 minuter så somnade jag... Blev en lite längre powernap på en timme innan jag fortsatte plugga och begav mig in till stan för några ärenden. Så fort jag kom hem blev det en liten långpromenad för hundarna och därefter blev det mer plugg. 
 
Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan aldda upp för kvällens core och indoorpass! Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0