Så var det kvällen

Idag har tiden bara sprungit iväg och jag har inte ens gjort hälften av det jag tänkt jag skulle göra. Är fortfarande ganska så trött sedan helgen, men det var det helt klart värt!
 
Idag ahr jag sett tre komedier, handlat på ÖoB , haft pass och handlat lite mat efter det. Rester fanns där sedan helgen så det endaj ag behövde göra var att koka ris vilket jag lyckades riktigt bra med. För er som inte känner mig så väl så har jag nog lyckats få riset på kanske 1-2 gånger tidigare så jag är stolt över mig själv idag :P.
 
Nu ska jag glo runt lite på nätet och sedan blir det nog sängen tror jag. Skönt att inte ha någon skola imorgon så man kan sova ut ordentligt! Hoppas ni alla har en mysig kväll och att ni fått en bra start på veckan så hörs vi imorgon :)!
 
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0