Torsdag

God eftermiddag!
 
Tänk att det redan är torsdag? Vad har hänt med de tidigare dagarna egentligen? Tiden bara springer i vanlig ordning! Idag började vi med vår nya uppgift som ska lämnas in den 8:e november. En liten mjukstart och imorgon fortsätter vi med lite nyttigheter och pluggande. 
 
Efter skolan fick jag handla lite nödvändigheter innan jag äntligen fick komma hem och äta. De senatse två dagarna har jag varit så sjukt hungrig hela tiden, men det blir så när man tränar mycket. Jag ahr mina ätardagar och det är absolut ingenting jag skäms över. 
 
För en liten stund sedan var jag ute och rastade hundarna och om lite mer än en timme så ska jag bege mig in mot stan för att testa på zumba med Inna. Är inte alls säker på att det är min grej alls, men testa kan man i alla fall göra :P. 
 
Ha en härlig torsdag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0