Torsdag

God förmiddag!
 
Frukost är intagen och om en liten, liten stund tänkte jag gå igenom hemtentan och rätta till det som behöver rättas till, skriva innehållsförteckning och göra framsida etc och sedan tror jag det blir till att skicka in den! Hemtentan från helvetet är färdigskriven och ärligt talat tycker jag att det känns jättebra! Jag är helt klart nöjd iaf! 
 
Idag blir det lite mer än skrivande och sitta hemma och glö, ska handla och gå långpromenad med hundarna. Iblandä r det lite synd om dem när jag har tenta för det blir inte de där låååånga och goa promenaderna som vi brukar ha. Jag får helt enkelt gottgöra dem såfort jag är klar med tentan idag! Önskar er alla en fantastisk dag så hörs vi senare!
 
Tror på det där med jämna klockslag. Lycka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0