En regnig söndag

Då var det sista dagen på den här veckan och det har regnat oavbrutet sedan tolv imorse. Idag välkomnar jag regnet extra mycket och känner att det är helt okej att ha en regnig mysig söndag. Det doftar gott ute och är inte överdrivet kallt heller.
 
Jag ahar haft en kanonhelg. I fredags firade vi Bella som fyllde år. En hemmafest med god mat och underbart sällskap. Dock var både jag och pojkvännen otroligt trötta så det blev en tidig kväll. Igår morse förstod jag plötsligt varför jag varit så otroligt trött dagen innan, när klockan ringde och väckte mig för att jag skulle ha pass på gymmet så vaknade jag med halsont och helt igentäppt i näsan. Ett av passen kunde chefen ta men det andra passet fick jag ta ändå. Iofs så är det så otroligt värt att gå upp tidigt och se alla glada medlemmars ansikte och vilken energi de har på morgonen, så trots halsont är jag ändå glad att jag kunde gå dit och köra! Ni är grymma! 
 
Därefter var det lite paus och en tur till stan och sedan var det hem och vila upp sin inför gårdagens 30 årskalas jag och pojkvännen jobbade på. Vi hade en helt fantastisk kväll och gästerna var super och ja allt var otroligt bra! 
 
Idag ska det städas lite och mysas. Imorgon börjar en ny vecka och nya utmaningar med en del roliga inslag ;). Så det kännas bäst att vila upp sig ordentligt! Ska dessutom kurera mig hela ( eller resten av eftermiddagen) dagen så jag kan köra mina pass i vanlig ordning i veckan. 
 
Hoppas alla haft en lika härlig helg som jag så hörs vi lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0