Imorgon

Imorgon vänder allt till det positiva igen. Man har bra perioder i livet och man har de dåliga perioderna i livet. Ständigt har jag gått och intalat mig år efter år att man behöver de dåliga perioderna för att sedan veta hur det känns när någonting är riktigt jävla bra. Jag tror fortfarande att det är så. Nu däremot har jag bestämt att det är nog med dålig energi och dåliga tankar. Man har bara ett liv och det tjänar ingenting till att gå och grubbla på saker man inte kan påverka ändå. Att tänka positivt och verkligen helhjärtat tro på det man tänker och önskar sig däremot tror jag låter dina drömmar uppfyllas. Det kommer då sköta sig själv. I många fall så har faktiskt mina önskningar gått i uppfyllelse. Problemet jag har eller har haft snart i alla fall är att jag glömmer vikten av att tänka positivt kring de grejer man vill ska hända. När en tråkig sak händer följs den ofta av en till och då har jag plötsligt förträngt hur det var man gjorde för att få saker och ting positivt. Imorgon blir det förändring, om inte allt på en gång så successivt :). Go natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0