Söndag

Goddag!
 
Idag är det söndag om någon skulle ha missat det ;). Flr mig innebär det vilodag från träningen vilket kännsh elt okej även om det kliar lite i kroppen faktiskt haha. Men imorgon är det måndag och jag kör pass som vanligt och det är dags för ännu en träningsvecka med sex dagars träning, passinövning och skolstart. 
 
Igår var det en riktig slappedag. SKönt so mtusan eftersom jag inte kunde somna ordentligt där på dagen. Kvällen tillbringades med pojkvännen och Peter. En lite längre promenad, en pizza och lite filmhäng. Lagom en lördag då man är seg och en del hade hjälpt till att flytta med en annan hade haft festligheter för sig dagen innan. Såhär långt är jag nöjd med helgen och idag ser det ut att bli god mat, tv-spel och eventuellt lite sällskapsspel på det också ;)! 
 
Ska bara tvätta klart och hitta en låt till passet som jag saknar. Önksar er en fantastisk söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0