Tisdag

Den här morgonen startade med att varken vår lärare eller vi kunde hitta salen vi skulle sitta i. När väl salen var funnen kunde vi inte öppna lönndragspelsdörren och fick hämta vaktmästaren, dessutom skulle vi besvara en enkät. Så de två timmarna vi skulle ha litteraturseminarium på blev istä'llet 1 h och tja, det liknade mest en föreläsning. Vi blev nog alla lite smånervösa inför hemtentan som också presenterades, men läraren verkar ändå schysst och har gett oss 1½ vecka för att göra kalrt den så det kommer gå galant! 
 
Efter skolan käkade jag med Monika och därefter begav vi oss på ett hemligt ställe. Imorgon klockan 11.00 händer det något kul för mig! Ni kanske får reda på det imorgon men annars förblir det privat och endast mina närmsta får lov att veta :).
 
Nu tänkte jag slänbga mig framför tv:n och kolla på någon bra film från Viaplay innan det är dags att köra Mage Rumpa Lår pass på Söndrums träningscenter ikväll :).
 
Önskar er en trevlig eftermiddag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0