Söndag

God kväll, ja eller eftermiddag kanske det är? 
 
Nu sitter jag här nydsuchad och nytränad. Solen skiner och jag är faktiskt nöjd med mig själv idag. Jag har varit ute i tre timmar och rört på mig. Första rundan där vid halvtvå var mest för hundarnas skull. Vi tog oss ut till Eketånga/Sandhamn och gick en promenad i skogen som sedan övergick till stranden och sedan tillbaks igen. Det blev  cirka 1½ timmes långpromenad för hundarna och mig i lite blåst/sol och regn. Knepigt väder men temperaturen kan man absolut inte klaga på idag! Under rundan fick jag också se den första huggormen någonsin! Hade jag inte varit ensam med hundarna hade jag lätt tagit en bild på den, men jag var rädd att någon av djuren skulle bli bitna så jag hoppade det den här gången. Men ändå coolt, har aldrig fått chansen att se en live!
 
Efter promenaden så tog jag min löprunda som gick otroligt bra idag. 7,2 km på bara 41 minuter. Jag är helnöjd! Lite missnöjd med att jag hela tiden trott att min "långa" löptur varit runt milen, men jag får väl försöka utöka den så smått i nästa vecka så kanske den blir det :P.
 
Nu ska jag slänga på lite Paradise hotel Norge och trycka i min lite stjälkselleri och morötter med dippa! 
 
Ha en underbar söndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0