Löptur, check!

Idag tog jag mig ut på en väldigt mycket längre löptur. Trots att det enda jag intagit var en kopp kaffe så gick det både snabbt och långt. Jag hade redan förra veckan bestämt mig för att springa längre den här veckan men under turens gång blev den ännu längre än vad jag tänkt från början. Idag behövde jag nog den där långa turen, det var skönt att rensa tankarna lite utan att bli trött och få håll. 
 
Om några timmar ska jag bege mig till jobb och ikv'äll tänkte jag bara ta det lugnt faktiskt. Jag har lite längre arbetsdag imorgon och sedan på kvällen är det dags att bege sig till småland. Ser fram emot en helg i småland med underbar natur och ett gott sällskap. 
 
Ja, något mer har jag inte att berätta just nu. Ska fortsätta tvätta och ladda inför jobbet. Hörs kanske senare!
 
En av de fina klänningarna pojkvännen hade med sig efter semestern till mig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0