Sweet dreams

Nu är jag verkligen helt slut i kolan! Men det var en riktigt trevlig spelkväll idag med fruktsallad, choklad och massor av Ramlösa. Nästan lite för mycket Ramlösa.. 

Imorgon har jag sovmorgon och på eftermiddagen/kvällen ska jag jobba lite i city. Ska bli kul nu när jag inte varit där på snart en vecka. Får hoppas på att allt sitter där än. 

Ikväll saknar jag min fina man. Men imorgon när jag vaknar så är det bara tre dagar kvar tills jag äntligen får träffa honom igen. Det ser jag fram emot. 

Men nu ska det sovas! Natti 




Kommentarer
Postat av: Danne

Mums blir inte sexigare än såå. Helt amazing fötter juuu

Svar: Haha tack :P
Alice ♥

2014-02-12 @ 20:45:35
Postat av: Anonym

tack för bilden Alice, mera <3

Svar: Varsågod :)
Alice ♥

2014-02-14 @ 04:31:18
Postat av: bs

ser att du redan har ett gäng fans som beundrar dina vackra fötter men jag måste ändå säga att dom är så otroligt fina! :)

mer bilder på dom tack :)

Svar: Tack så mycket :)
Alice ♥

2014-03-20 @ 15:18:00
Postat av: bs

varsågod! skulle göra vad som helst för att få kyssa dom ;)

2014-03-24 @ 23:14:33
Postat av: jkpgkille

Sjukt fina fötter! Älskar det höga fotvalvet och dina tår!

Svar: Tackar :)
Alice ♥

2014-05-12 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0