Whadap

Helt plötsligt har det nästan gått en vecka sedan jag skrev senast.. Men bara nästan :P.
 
Det har varit en hyfsat intensiv vecka med skola och nytt jobb och mys med pojkvännen. Nu är det helg igen och just den här helgen har jag valt att ha relativt lugn. Jag tycker om lugna och mysiga helger lite då och då för att ladda batterierna. Särskilt när det är mycket nytt och mycket saker i skolan. 
 
Igår hade jag en kompis över på lite kolsyrat vatten och mjölkchoklad. Det kanske låter som en konstig kombination men alla dricker inte kaffe har jag fått lära mig de senaste 2 åren så kolsyrat vatten med choklad var mitt nästa förslag :P. 
 
Idag har dagen gått åt till att plugga och skriva reflektion (som jag ännu inte är klar med..suck), promenad med hundarna och avslutades med vin och mys med en fin granne! 
 
Ska väl sitta uppe ett litet slag till och sedan ska jag l'äsa lite innan det är dags att krypa ner i sängen. Hoppas alla har haft eh mysig helg så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0