Det går framåt

Jag kan inte direkt påstå att jag gillar kylan sådär överdrivet mycket. Snön är okej eftersom den lyser upp och gör det lite mindre jobbigt att stiga upp tidigt på morgonen. Men ja, jag ska vara ärlig, jag längtar till våren! Vårmodet som jag sett såhär långt är förvisso inget att hurra för. Ibland är det en jäkla tur att man ogillar att göra sig av med kläder, annars hade jag nog fått gå runt i trasor eller i värsta fall naken. 
 
Var och pratade med chefen för mitt nya jobb idag. Det känns superduper, men som jag sagt tidigare så avvaktar jag med att säga vart det är tills allt är helt klart. Men det känns bra och jag är säker på att detta kommer bli kanon! 
 
Ikväll gör jag faktiskt inte så mycket. Jag är trött och lite uttråkad faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig. "But not every day could be a good day but there's something good in every day". För att muntra upp mig själv och inlägget bjuder jag på den här festliga thumblr:
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Varit dålig på att läsa men låter sjukt bra! Precis så man känner för detter skitväder.. Vad är de för jobb? :)

Svar: Ja visst är det väl så. Men jag intalar mig att vintern går snabbt nu :P.
Ett superbra extrajobb. När jag har allt på papper så berättar jag mer ;)! Hoppas du haft en trevlig helg :)
Alice ♥

2014-01-25 @ 02:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0