Tisdag

Om jag har träningsvärk från thaiboxningen igår? Inte riktigt så farligt som jag trodde att det skulle vara, men herrejisses så jävla roligt det var att gå på! Om det inte varit så att jag var lite osäker på hur mycket kvällar jag kommer arbeta i vår så hade jag lätt skaffat mig ett kort på Ultimates thaiboxning. Extra roligt var det ju faktiskt att jag hade lite nytta av mina år som frälst bodycombat-fan. Tekniken satt mycket bättre och det kändes lite mer naturligt, sen är jag självkalrt långt ifrån proffs men fan så kul det var! 
 
Idag har jag varit och kilippt mig med en fantastiskt resultat. Jag brukar klippa mig på Salong Virgin på brogatan i stan. 200 spänn för en klippning med en kanonfrisör! Sen får jag väl erkänna att jag var lite orolig när det var en ny kille som skulle klippa mig idag, men han var minst lika duktig som Elias så jag är supernöjd! 
 
Sen var jag i skolan i en timme innan jag bestämde mig för att just den föreläsningen inte gav mig sådär jättemycket.. Så jag åkte hem. Allt finns ändå på blackboard och i kurslitteraturen så jag behöver inte oroa mig över det heller! 
 
Btw så ser det ut som om jag kommer jobba på ett väääääldigt bra ställe nu i vår. Ska dit på torsdag en sväng, så ni kan väl hålla tummarna lite extra hårt?
 
Nu ska jag plocka undan innan Monika kommer om några timmar. Hörs imorgon!
 
 Ny frisyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0