Imorgon är det dags

Nu är det såhär att jag inte har kunnat springa eller träna på några veckor. Därför har jag passat på att trycka i mig godis, skräpmart och alkohol. Jag är ännu lite hoistig och snuvig så det lär inte bli någon träning förrens till helgen, men imorgon så tänkte jag testa min första ordentliga detox. Egentligen ska de vara i mellan 10-14 dagar, men eftersom jag aldrig gjort det fullt ut förr så tänkte jag börja med sju dagar. 
 
Det kommer inte bli helt enkelt men eftersom jag är vegetarian från början så tror jag att jag har det lite lättare än vad många andra har. So wish me luck! 
 
I övrigt så är skolan äntligen slut och det är sommarlov! Imorgon börjar sommarjobbet rulla på lite mer och däremellan står jag inför en flytt i slutet av måndaerna så det packas, packas och åter packas. Mycket som händer just nu! Hoppas ni alla har det kanoners! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0