Dags igen

God förmiddag!
 
Då var det dags att sätta sig med hemtentan igen. Det gick ju så väldigt bra igår så jag får hoppas att det håller i sig även idag. Det blev att jag tog mig en välbehövd sovmorgon idag, vaknade inte förrän vid halvtio. Jag har ju haft svårt att sova nu under några veckor så jag kände att det verkligen behövdes, får hoppas jag kan sova ordentligt nu när skolan snart har lugnat sig. Eller, lugnat och lugnat sig.. Men vi ska i alla fall efter den här veckan bara fokusera på vår c-uppsats vilken kommer underlätta det hela och dessutom är det så mycket roligare! 
 
Nej, nu vart det dags att plocka fram allt som behövs inför hemtentan! Önskar er en härig dag trots att det är lite grått och trist idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0