Fredag

God förmiddag!
 
Hoppas ni alla mår bra idag, själv känner jag mig ganska så utvilad trots att jag vaknade redan vid nio idag. Jag sov som en stock inatt så det är kanske inte så konstigt, sömn kan göra underverk! 
 
Har suttit med vår c-uppsats nu på morgonen och precis skickat in vår uppdaterade version till handledaren. På måndag så fortsätter vi och utvecklar och analyserar! Äntligen något som är superkul! 
 
Ska strax in till stan och göra lite ärenden, har lite hemliga missions jag ska ut på. Sen har jag en hel del roliga saker också efter det :P Men man måste göra de tråkiga sakerna först :P.
 
Nej, nu har jag inget vettigt att skriva. De vettiga hjärncellerna fick arbeta på c-uppsatsen så ni får nöja er med det här!
 
Over and out. Ja å trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej, jag vet inte om du såg min kommentar till ett av dina gamla inlägg... Du får jätte gärna besvara det om du kan :)

Svar: Hej Cicci!
Vad kul att du varit hos Birgitte :). Nu är det ju några år sedan jag var där och jag minns inte allt hon sa. Hon hade mycket rätt om mig som person. Sen har en del saker hon sagt slagit in men det är väldigt mycket som inte slagit in. Men de som är bättre insatta i detta brukar säga att det är väldigt svårt för dem att säga när i livet saker ska hända. Det kan också vara så att jag gjort en del val i livet som jag inte hade tänkt göra från början och att ödet ändrades lite på vägen. Trots att inte så mycket slagit in så tror jag ändå att hon är mycket duktig och jag håller tummarna för dig att det hon sa stämmer :). Hoppas mitt svar hjälpte dig lite i alla fall :)
Alice ♥

2014-11-14 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0