Hemtenta inlämnad- check!

Sådär då vart den inlämnad och klar! Det är en underbar känsla när man verkligen är klar och man bara kan släppa det! Så nu kan vi lägga all vår fokus på c-uppsatsen, äntligen! 
 
Utöver pluggandet har jag varit iväg och handlat nya vindrutetorkare, man vet att de är dåliga nä'r man ser sämre efter att man haft dem igång.. Nu ska bara sambon hjälpa mig få på dem :P. Sen ikväll ska vi gå och se Annabelle på bio! Jag har hört att den ska vara helt okej ändå, men vi får väl se :P Kan bli vårt att ta första filmen!
 
Nej,  mycket roligare än så blev inte mitt inlägg idag. Jag blev helt slut i rutan av allt pluggande och flängande hit och dit. Så vi får höras imorgon! Over and out!
 
 

Kommentarer
Postat av: danne

Foxy Lady!!:)

Svar: Tack Danne :)!
Alice ♥

2014-11-09 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0