Onsdag

Hej!
 
Nu är jag tillbaka igen efter ett litet helguppehåll kanske man kan kalla det. Sen är det så att när jag gör uppdateringar från mobilen så synkas de tyvärr inte längre med Facebook, så ni får gärna ta er en liten span då och då! 
 
I fredags var jag på intervju inför våren praktik. Det gick otroligt bra! Mycket, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och just nu sitter jag bara och längtar efter alla nya utmaningar jag ska få påbörja! Så förutom att hemtentan vart inlämnad så gjorde det här mötet hela min helg! Ännu bättre blev det såklart i lördags när barndomsvännen Ola kom upp till Halmstad för att umgås :). 
 
Han kom upp vid två tiden och som vanligt har vi alltid massor att prata om! Vi pratade så länge att när vi bestämde oss att gå till affären så vart det mörkt! Förvisso inte så märkligt eftersom det blir mörkt vid fyra haha :P. När vi kom hem lyssnade vi på nostalgimusik och lagade mat och medan herrarna drack öl så höll jag mig till mitt vin! 
 
Lite senare på kvällen så kände vi för att köra lite biljard, jag har inte spelat det på svinlänge så det var riktigt roligt! Jag vann inte en enda gång, men det gjorde mig inget. Jag träffade bollen varje gång och jag kunde helt klart se stora förbättringar sedan sist! Kvällen avslutade vi på ölfiket, och herregud vad jag skrattade. Jag skrattade så ölen for ur munnen på mig och så att jag började gråta. Då vet man att man haft en rolig kväll! 
 
Men nu är det tillbaka till allvaret igen. Sitter med material till c-uppsatsen. De dagar som gått har jag suttit och läst i böcker, skrivit anteckiningar och ja guyd vet allt. Så nu är det dags att få in det i ett dokument och skicka över till min uppsatspartner. Så jag passar på att önska er en härlig onsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0