Onsdag

Nej vet ni vad? Nu tog det bara stopp i hjärnkontoret. Jag har det absolut sista kvar på hemtentan nu, finslipningen på sista delen men min hjärna sätter ihop de mest märkliga meningar jag någonsin läst... Så jag antar att det får ligga kvar tills imorgon. Det är ju inte så mycket kvar nu så det kommer inte ta så lång tid förhoppningsvis!
 
Idag fick jag gå upp i relativt god tid då vi hade ett handledarmöte vid tio imorse. Ett väldigt bra och givande sådant så det ska bli roligt att få go all in i projektet nu! Vi ska bara lämna hemtentan på fredag och sedan så kör vi! Det mesta ska ju vara klart till jul så det blir gasen i botten!
 
Ikväll ska jag faktiskt släppa plugget och allt annat som far runt i huvudet på mig! Vid åtta ska jag träffa två av tjejerna från jobb och bara snacka en massa skit. Det behöver jag, särskilt efter allt kaos det varit i några veckor nu. Det blir kanske ingen superlång fika men den kommer bli välbehövd i det kalla och ruggiga vädret!
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag, så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0