Söndag

Hej fina läsare!
Då var det söndag och snart är ännu en helg över. Gårdagen spenderades på jobb hela dagen medan kvällen spenderades med gott sällskap. 

Idag steg vi upp vid halv elva och har nog suttit som fastklistrade här sedan dess. Jag har varit ute med hundarna en liten sväng i den kalla blåsten, men annars har vi bara hängt. Det är första gången på vääääldigt länge som jag faktiskt tycker det är riktigt skönt att inte göra någonting vettigt.

Nu ska jag återvända till mitt friends maraton och trycka i mig lite mer morotsstavar :)

Trevlig söndag!




Kommentarer
Postat av: Danne

Kan du inte slänga upp nån bild på dina underbara fossingar haar abstinens:):)

Svar: Haha ja vi får väl se när det blir Danne ;) Kanske när jag orkat fixa till mina fötter :P
Alice ♥

2014-11-17 @ 17:57:55
Postat av: Danne

Dom e alltid finast det vet du:)

Svar: Haha du är väl för go :)
Alice ♥

2014-11-18 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0