Tisdag

Idag skulle vi gå och låna böcker på biblioteket inför den första uppgiften i den här delkurse, men dessvärre fanns den inte inne. Så istället blev det en snabbtur till eurostop och en liten fika med Bella. När jag kom hem så var det dags att ta hundarna på en liten tur och därefter så begav jag mig till stadsbiblioteket för ett andra försök att få tag i kurslitteratur. Tråkigt nog så hade den boken också lånats ut men å andra sidan så har jag efter tre år äntligen skaffat mitt lånekort! Alltid något!
 
Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och laddar inför min löptur. Blir lite stressad av alla skolgrejer och det hopar sig i skallen på mig. Typ så mycket att det resulterar i att jag inte gör något vettigt alls. Men jag har bestämt mig för att även den sista pluggterminen ska gå bra så när jag sprungit klart och duschat ska jag fortsätta leta vetenskapliga artiklar till vår c-uppsats. Kanske till och med börja fila på introduktionen/bakgrunden så vi kommer någonstans. 
 
Hoppas ni alla har en bra start på veckan så hörs vi kanske lite senare eller imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0