Utan dator och värk

hej läsare läsare!
 
Jag har inte skrivit på en vecka av den enkla anledning att min laptop lagt av.  Förra torsdagen la den ner och sedan dess har den inte fungerat. Förvisso har jag ipaden men den har främst använts till alla dessa skoluppgifter som ska göras parallellt.
 
Igår vaknade jag med fruktansvärt ont i skuldran. Troligtvis har det kommit av att jag satt och skrev för hand i förrgår. Men just nu gör det så otroligt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Lite bättre har det varit idag så får hoppas det släpper om ett par dagar. Blir att köra paracetamol och ibuprofen ett par dagar tillsammans med hästlinement. Kan hoppas det är över till imorgon.
 
Nu ska jag ge djuren mat och försöka slumra till framför tvn.
 
trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0