Trötthet

Jag måste ha drabbats av någon märklig trötthet för jag har varit helt slut i knoppen hela helgen.. Dessutom har det hållt i sig något nu under gårdagen och idag. Det är kanske det som man kallar för vårtrötthet? 
 
Idag har det varit en spännande och rolig dag på praktiken! Idag var jag ute på ett ståltillverkningsföretag och fotograferade för Näringslivsenheten. Tror nästan jag ahde kunnat vara där halva dagen bara för at tta bilder och för att få se hur det gick till! De tillverkade stora, stora metallrör som sedan i vissa fall kapades och tvättades och allt vad man gjorde. Absolut häftigast var det att se hur de smälte ner krom och stål och sedan hällde i ett kärl för att värma och stelna.. Sjukt häftigt! 
 
Nu på eftermiddagen så har jag gjort det sista på min projektplanering till Laholms Stadsfest. Men eftersom de bytt datorerna och programvaran så kan jag ännu inte kontakta kontorsservice för att be dem skicka över pärmar. Så jag får avvakta med det tills det kommer igång ordentligt. 
 
Hoppas ni har en fantastisk dag iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0