God Jul!

God Jul, kära läsare!
 
Jag hoppas att ni alla haft en underbar julafton såhär långt i varje fall! Min egen har varit helt underbar, men jag ska erkänna att jag blir rätt så trött efter en snaps eller två.. Det skulle rentav räcka med att jag bara luktade på korken faktiskt.. Men så är det nog när man är vegan. Jag tyckte iofs jag tålde lite som vegetarian men som vegan så tål man minsann ännu mindre. Men det är ju egentligen ganska så bra eftersom det inte blir så dyrt då ;P. Japp.. Jag försöker alltid hitta det positiva i allt ;)!
 
Jag hoppas som sagt att ni alla haft en underbar julafton so far och att den fortsätter så här kvällen ut! Min är kanon på alla sätt och vis! Det har minsann hänt mycket på den här veckan som jag kanske inte riktigt kan förklara här och just nu, men det är i varje fall bra och julafton är inget undantag!
 
Ha nu en underbar kväll, så bjuder jag på en riktigt, riktigt gammal julselfie :P!
 
Tror året var 2008 eller eventuellt 2009..... Så ja, varsågoda en 20 eller 21-årig Alice :P Skratta eller gråt, väl själv haha! 

Kommentarer
Postat av: Imre Vadas

Vacker som vanligt!!!! kram!!
'

Svar: Tack så mycket Imre :)
Alice ♥

2015-12-25 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0