Lördag in action

God eftermiddag!
 
Snacka om att jag haft en effektiv dag idag! Till att börja med så sov jag ut ordentligt vilket varit helt fantastiskt, man uppskattar verkligen sovmorrnar när man gått upp tidigt två dagar i rad (ja oj så jobbigt det lät haha.. Jag är inte van vid det ännu men det kommer). 
 
Jag har hunnit med en bra löptur innan ösregnet kom, gå på två hundpromenader varav den ena en aning längre, jag har städat hela huset och dammsugit. SÅ jag tycker själv att jag legat i ganska så bra idag! Ikväll ska jag tillbringa lite kvalitétstid med min fina stjärna och kolla på lite skräckfilm som jag förstod hennes sambo inte var jättelycklig över :P, och ta igen alla missade samtal vi inte hunnit med de senaste veckorna ;)!
 
Jag önskar er alla en underbar kväll, så kanske vi hörs senare annars hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0